2012. április 10., kedd

Születésnap, barátság...?

Sziasztok!

A hétvége és Húsvét után most érek rá bejegyzést írni. A pénteki bulin Monica nyaklánca és fülbevalója volt rajtam Ildi karkötőjével... Hétvégén semmi csicsa, semmi. Hétfőn, alias tegnap pedig... Ildi nyaklánca, semmi karkötő és füli... de jól elvoltam.

Bár, egy valami igazán irritált, ami már pénteken is: lehet, szerintük jó nő vagyok, DE vegyék figyelembe, hogy nekem van valaki, akivel megbeszéltem, hogy lehet lesz valami. Ő is ott volt. De ennek ellenére hatan bámulták a mellem, és hiába osztottam ki őket, semmi. A srác meg nem vette a lapot, a végére már elegem volt, és éjfélkor betelt az a bizonyos pohár.
"Adri, kikísérnél a sorompóig? Hazamegyek, úgyis korán kell kelnem." - hazudtam. De már nem érdekelt...
Elindultunk. Köszönni nem köszöntem, csak mentem. Utánunk jött Á. - a srác, legyen csak így megnevezve -, meg N. barátnőm... aki nekem jött teljes erővel. De nem baj. Magunkra hagytak a sráccal, aki hazakísért. Néztük a Holdat, tök szép volt - tényleg az volt!!! narancssárgás-vöröses :D -, majd... megcsókolt. És most az se tudom, mi a franc lesz. Félek, hogy ez megint csak valami félresikerült poén... mert annyiszor át lettem már verve, hogy félek. No mindegy....

Nem panaszkodom, megyek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése